Pasiruošimas anglų kalbos įskaitai ir egzaminui.

Rusų kalbos 11 klasei mokymo medžiaga.

·         Ugdyti sakytinio teksto supratimo(klausymo) gebėjimus ir strategijas, klausantis dialoginių ir monologinių pasakojamojo, aprašomojo, samprotaujamojo ar mišriojo tipo tekstų (infor­maciniai skelbimai, radijo ir televizijos pranešimai, interviu, diskusijos), mokyti atskirti pagrindinę informaciją bei svarbesnes detales.

·         Ugdyti rašytinio teksto supratimo gebėjimus skaitant sudėtingesnės sandaros informuojamojo, pasakojamojo, aprašomojo ir mišriojo tipo tekstus, kuriuose yra samprotavimo elementų (pasisakymai, interviu, informaciniai ir reklaminiai tekstai, nesudėtingi prozos kūriniai).

·         Ugdyti dialoginio ir monologinio kalbėjimo gebėjimus, kuriant realias bendravimo situacijas su aiškiai apibrėžtu komunikaciniu tikslu, mokyti produktyviosios veiklos strategijų.

·         Ugdyti rašytinio teksto kūrimo gebėjimus ir strategijas, pateikiant realias bendravimo situacijas su aiškiai apibrėžtu komunikaciniu tikslu, mokyti rašyti įvairaus žanro tekstus:

a) asmeniniame laiške trumpai papasakoti apie save (šeimą, gyvenamąją aplinką, mokymąsi, apibūdinti įvykius ir veiklą, asmeninius planus, svajones, siekius);

b) pusiau oficialiame elektroniniame prašyme priimti į darbą, teikti informaciją apie save, teirautis informacijos;

c) trumpus straipsnelius (kūrybinis rašymas);

d) rašyti paragrafus;

e) rašyti argumentinę nuomonę išsakantį rašinį;

·         išplėsti mokinio gebėjimus naudotis informacijos šaltiniais: žodynais, gramatikomis.

·         mokyti apibendrinti informaciją, ypatingai projektiniu darbų metu.

·         išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais


On screen student book and On screen workbook

Ugdyti sakytinio teksto supratimo(klausymo) gebėjimus ir strategijas, klausantis dialoginių ir monologinių pasakojamojo, aprašomojo, samprotaujamojo ar mišriojo tipo tekstų (infor­maciniai skelbimai, radijo ir televizijos pranešimai, interviu, diskusijos), mokyti atskirti pagrindinę informaciją bei svarbesnes detales.

·         Ugdyti rašytinio teksto supratimo gebėjimus skaitant sudėtingesnės sandaros informuojamojo, pasakojamojo, aprašomojo ir mišriojo tipo tekstus, kuriuose yra samprotavimo elementų (pasisakymai, interviu, informaciniai ir reklaminiai tekstai, nesudėtingi prozos kūriniai).

·         Ugdyti dialoginio ir monologinio kalbėjimo gebėjimus, kuriant realias bendravimo situacijas su aiškiai apibrėžtu komunikaciniu tikslu, mokyti produktyviosios veiklos strategijų.

·         Ugdyti rašytinio teksto kūrimo gebėjimus ir strategijas, pateikiant realias bendravimo situacijas su aiškiai apibrėžtu komunikaciniu tikslu, mokyti rašyti įvairaus žanro tekstus:

a) asmeniniame laiške trumpai papasakoti apie save (šeimą, gyvenamąją aplinką, mokymąsi, apibūdinti įvykius ir veiklą, asmeninius planus, svajones, siekius);

b) pusiau oficialiame elektroniniame prašyme priimti į darbą, teikti informaciją apie save, teirautis informacijos;

c) trumpus straipsnelius (kūrybinis rašymas);

d) rašyti paragrafus;

e) rašyti argumentinę nuomonę išsakantį rašinį;

·         išplėsti mokinio gebėjimus naudotis informacijos šaltiniais: žodynais, gramatikomis.

·         mokyti apibendrinti informaciją, ypatingai projektiniu darbų metu.

·         išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais


Ugdyti sakytinio teksto supratimo(klausymo) gebėjimus ir strategijas, klausantis dialoginių ir monologinių pasakojamojo, aprašomojo, samprotaujamojo ar mišriojo tipo tekstų (infor­maciniai skelbimai, radijo ir televizijos pranešimai, interviu, diskusijos), mokyti atskirti pagrindinę informaciją bei svarbesnes detales.

·         Ugdyti rašytinio teksto supratimo gebėjimus skaitant sudėtingesnės sandaros informuojamojo, pasakojamojo, aprašomojo ir mišriojo tipo tekstus, kuriuose yra samprotavimo elementų (pasisakymai, interviu, informaciniai ir reklaminiai tekstai, nesudėtingi prozos kūriniai).

·         Ugdyti dialoginio ir monologinio kalbėjimo gebėjimus, kuriant realias bendravimo situacijas su aiškiai apibrėžtu komunikaciniu tikslu, mokyti produktyviosios veiklos strategijų.

·         Ugdyti rašytinio teksto kūrimo gebėjimus ir strategijas, pateikiant realias bendravimo situacijas su aiškiai apibrėžtu komunikaciniu tikslu, mokyti rašyti įvairaus žanro tekstus:

a) asmeniniame laiške trumpai papasakoti apie save (šeimą, gyvenamąją aplinką, mokymąsi, apibūdinti įvykius ir veiklą, asmeninius planus, svajones, siekius);

b) pusiau oficialiame elektroniniame prašyme priimti į darbą, teikti informaciją apie save, teirautis informacijos;

c) trumpus straipsnelius (kūrybinis rašymas);

d) rašyti paragrafus;

e) rašyti argumentinę nuomonę išsakantį rašinį;

·         išplėsti mokinio gebėjimus naudotis informacijos šaltiniais: žodynais, gramatikomis.

·         mokyti apibendrinti informaciją, ypatingai projektiniu darbų metu.

·         išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais